«Ранкове шоу» від Apple TV+: огляд сьомої серії

«Ранкове шоу»  –  Сезон 1  –  Серія 5/8

Назва нового епізоду «Ранкового шоу» — чи не найкраща метафора атмосфери, що наразі панує на UBA. Канал тепер схожий на глибокий океан, де колами кружляють акули, готуючись до атаки. Але правда у тому, що спостерігати за наростаючою напругою протягом вже семи епізодів, і чекати, коли ж нарешті станеться the big bang, емоційно виснажує. І AppleTV+ у даному випадку працює за принципами зовсім не стрімінгу, а звичайного телебачення, в якому пік інтриги завжди припадає на фінал кожного епізоду. Прийом коли кожен з персонажів панічно тримається за свою кар’єру у даному випадку працює краще, коли герої кардинально міняють сеттинг. Такий сюжетний поворот автори вже використали у попередній серії з лісовими пожежами. Тепер же «Ранкове шоу» повернулось у власний акваріум, де піковим моментом стане та сама фотосесія.

Бредлі йде по стопах Алекс

Нова серія насправді розповіла значно цікавіші речі про своїх другорядних персонажів, аніж про протагоністів і до цих сюжетних арок ми обов’язково повернемося. А поки що поговоримо про те, як Бредлі добре вчиться у Алекс бути суперечливою. Дівчина явно зблизилась зі своєю колегою, але разом з тим таємно зустрічається з Мітчем і отримує пропозицію взяти у нього інтерв’ю прямо на «Ранковому шоу». Істина — її мета, і культуру замовчування не слід толерувати. Але вона абсолютно права, стверджуючи, що такий сюжет ставить під загрозу канал і буквально похоронить шоу. Алекс, Міа чи Чіп могли і прикривати поведінку Мітча, але особисто Бредлі є що втрачати з таким інтерв’ю.

Мітч, звісно, просто хоче потягнути решту на дно за собою і слова про «викриття корпорацій, які є співучасниками у подібних секс-скандалах» — проста маніпуляція свідомою Бредлі. Але справа у тому, що ця сама правда випливе на поверхню у будь-якому випадку — шоу прицільно натякає на це вже кілька епізодів поспіль, а сам Мітч просто озвучує цей факт своїй новоспеченій компаньйонці («Я зроблю це, з тобою чи без, неважливо»).

Найцікавіше зі справою Мітча відкривається вже у фіналі — за його словами, докази у співучасті корпорацій може надати жінка, яка мала з ним інтимні стосунки, але це так і залишилось в таємниці. Коли ж Бредлі таки наважується на співпрацю з Мітчем (ймовірно промова Мії надихнула її на цей крок), колишній ведучий «Ранкового шоу» навідується до Ханни, від якої тепер хоче послугу взамін (очевидно від Мітча послуга полягало у тому, що він не озвучує її ім’я як причетної у ході скандалу).

Матері-дочки

На відміну від Бредлі, спостерігати за випадами Алекс стає доброю традицією. Незмінна ведуча «Ранкового шоу» дає нам урок батьківства у найкращих традиціях нестабільної жінки з покаліченим его і ймовірним випадком нарцисизму. Героїня змушена сказати дочці про розлучення і розмова йде саме так, як Алекс передбачала. Ліззі звинувачує маму і її роботу, стверджуючи, що вони з батьком стали лише її асистентами. Вона має рацію, друзі, але особисто у мене є велика претензія до сценаристів — невже у 2019 році розлучення батьків може бути дійсно драматичною подією для дівчини, що навчається у коледжі? Чому Ліззі веде себе як 12-річна дитина на чиєму житті це розставання дійсно позначиться, тоді як героїня вже навіть не живе з батьками, а отже — має власне життя, дозвілля, друзів? Цей конфлікт поки що мені видається навіть більш слабким, аніж арка Янко і Клер (тим більше що ця парочка у новому епізоді раптом стала дуже цікавою).

Дивитися, як батьки лаються на дітей — не надто приємна картина, але розмова Алекс і Ліззі, яка починалася з фраз «Вибач, що я розбила тобі сердце» і закінчилась «Та пішла ти, мала» — це неначе автомобільна катастрофа, від якої неможливо відірвати очі. Розлючена Алекс нагадує дочці, як та віддала дитині все, пригадавши навіть не надто приємні роди. Ця жінка — справжній mess, але її не важко зрозуміти. Добре, що ти забрала ту піцу, Алекс, твоя мала її не заслужила.

Небезпечна Міа

А тепер про найцікавішу сюжетну арку «Глибоких вод»: Чіп веде себе аж надто відчайдушно і Корі це правильно підмічає ще на початку серії у пізнавальній розмові про те, як полювати на свою здобич (ох, Корі, ти міг би бути Джокером цього шоу). Саме у нападі відчаю Чіп звільнив Нікі, і, як на мене, зробив абсолютно правильно, але разом з тим, погіршивши ситуацію Мії. Наклепи в офісі краще присікати, але принаймні Мія отримала можливість почути те, що про неї говорять за спиною. В «Ранковому шоу» є люди, які заслуговують на звільнення більше, ніж Нікі, але вони, принаймні, знають, коли потрібно закрити рот, щоб зберегти свою роботу.

В результаті терпіння Мії закінчується і своєю промовою вона буквально заморожує роботу всього офісу. Карен Піттман у ролі Мії вбиває наповал цією сценою — так, перед нами зрив, але не той, за яким незручно спостерігати. Монолог Мії навіть деякою мірою приносить сатисфакцію, розуміючи, яких бід жінка натерпілась. Ніхто не заслуговує на брудні плітки за спиною, що безпосередньо впливають на якість твоє роботи, тим більше, що Мія встигла довести свою професійність.

Вона, неначе Бредлі у першому епізоді — виснажена. У неї навіть немає сили боротися з усіма чутками та брехнею, тому що вона знає, що всі вже зробили свої висновки. Вона спала з Мітчем, тож тепер вона повія чи жертва, але все, що їй хочеться — це рухатися далі. Мія — така сама людина як і всі, вона допускає помилки, але хоче бути відомою в цьому світі чимсь, окрім інтрижки з Мітчем Кесслером. Цей монолог цілком ймовірно міг би завершитись майкдропом, але мікрофон, на жаль, прикріплений до столу.

Несподівана романтика

Нарешті я зрозуміла, до чого ця сюжетна лінія з таємним романом Янко і Клер. В сьомому епізоді парочка вирішує доповісти відділу кадрів про свої стосунки, перелякавшись що їх вже викрили. Роман працівників каналу постає у новому світлі на фоні з секс-скандалом імені Мітча Кесслера. У будь-якій інтрижці канал вбачає домагання та психологічний тиск, адже Янко посідає вищу позицію ніж Клер, а отже може просто схиляти її до близькості.

Голова HR Шейла веде справжній допит, намагаючись дізнатись найбрудніші подробиці роману, бо це просто необхідно для протоколу. Проблема у тому, що поняття стосунків на роботі еволюціонує і перестає бути особистою справою, оскільки може поставити під загрозу всю корпорацію. І чим далі, тим абсурднішими будуть подібні протоколи. З одного боку, дотошність цього аспекту роботи відділу кадрів корисна. Але сцени Клер з Шейлою буквально викликали у мене напади тривоги аж до фінальної питання «Тобі потрібно допомогти закінчити ці стосунки?».

Так, HR-департамент мав би підійти до цього питання професійніше, а дисбаланс позицій Янко і Клер в свою чергу також не ідеальний тому й викликає підозри. Але не всі стосунки на робочому місці аб’юзивні, і Шейлі з HR пора це зрозуміти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: