«Ранкове шоу» від Apple TV+: огляд шостої серії

Ще з першого епізоду «Ранкове шоу» взяло за основу аспект умовної дисфункціональної сім’ї, і саму редакцію не інакше як сімейкою не назвеш. Родинні зв’язки багато в чому зумовлюють показувати свої слабкі сторони і дозволяти собі бути вразливим. Сім’я в свою чергу ці знання використає як для благородних цілей, так і для кривди. Таким чином команда РШ в новому епізоді вирушає у стару-добру родинну подорож, яка буде їхнім випробуванням на міцність. В цьому є свої позитивні моменти у вигляді нових сюжетних умов для розвитку персонажів, і явні негативні сторони — «Ранкове шоу» перетворюється на класичну телевізійну драму і дещо втрачає своє хитросплетіння стратегічних прорахунків та ігр у владу, яких у перших трьох епізодах було значно більше.
Алекс + Бредлі
Як відомо, попередній вечір закінчився для головних героїнь по-своєму неоднозначно. Алекс заспівала дуетом з Корі на благодійному бродвейському вечорі, кинула свого чоловіка напризволяще гостям і помчала на зустріч з Мітчем, яка закінчилась поцілунком сумнівної ромнатики. Бредлі мала не надто приємну розмову з батьком по телефону, випила багато текіли, звабила бармена, а потім прокинулася у своєму номері в компанії Корі. На щастя наш улюблений персонаж скоріше weirdo ніж creep, тому він спав на окремому дивані, а у свій номер не пішов лише для того аби переконатися, що Бредлі на захлинеться якщо вирішить поблювати (як гидко і як мило).
Втім обидві вже з самого ранку змушені збирати речі і їхати висвітлювати стихійні пожежі в окрузі Лос-Анджелесу у складі команди ранкового шоу. Бредлі — тому що вона справжній журналіст, якій потрібно «в поле» аби трохи себе розтрусити, а Алекс — тому що це допоможе їй відтермінувати розмову з дочкою, якій доведеться таки нарешті сказати про розлучення. В цьому ключі динаміка цих двох буде нерозривною протягом всього епізоду — автори нарешті приділили достатньо екранного часу дуету аби показати, в яких точках жінки будуть перетинатись як суперниці, а де знайдуть спільну мову.
Зокрема Бедлі і Алекс практично сходяться у ідеологічному двобої серйозної журналістики та розважальних новин — вічна тема для суперечок в колі телерадіомовлення. Бредлі не хоче годувати глядачів милими новинами про порятунок собак від пожежі тоді як можна розповісти шокуючу правду: заможні власники маєтків наймають приватних пожежників аби врятувати свої домівки, тоді як менш забезпечені сім’ї не отримують належну допомогу рятівників. Алекс називає таку гірку правду superior journalist bullshit. Насправді обидвом є що пред’явити одна одній:
— Навіщо насильно годувати людей купою глянцевого сміття, яке змусить їх думати, що їхнє життя чудове, лише тому, що вони врятували парочку собак?
— Аби вони зрештою повбивали себе? Ти не можеш звинувачувати людей у тому, що вони хочуть почувати себе краще! Це частина роботи, правдоруб, подобається це тобі чи ні.
Зрозуміло, Алекс перебуває у кризовій ситуації з власних сімейних причин, а Бредлі — найбільш доступна для атаки ціль. Але героїня Візерспун дійсно видається надто ідеалістичною журналісткою, тому наявність на протилежному кінці столу безсердечної Алекс Леві збалансовує цю історію. Зрештою так само, як присутність Бредлі у момент, коли у її партнерки стається нервовий зрив та панічна атака. Тому що немає кращого компаньйона аби припинити істерику і потримати твоє волосся під час спілкування з унітазом ніж вічний суперник. Звісно, Алекс і Бредлі — не зовсім смертні вороги, втім дистанцію тримають достатню аби їхнє зближення і розмова по душам в фіналі епізоду отримала більшу цінність.
Правда в тому, що двоє несвідомо могли би бути доволі потужним дуетом у цьому шоу — Бредлі переймається правдою і не надто думає про таке поняття як успішна кар’єра. Алекс в свою чергу стурбована перш усього власним публічним іміджем, настільки, що забуває про універсальні поняття людяності. Кінець серії натякає, що Алекс і Бредлі могли би допомогти она одній. Втім, якщо чесно, розмова у стилі «ти можеш собі дозволити бути у моїй присутності вразливою» пробудила в мені внутрішнього Корі, якому раптово стало надто нудно і він залив усе бензином аби додати трохи вогню.
На щастя, Алекс ще може проявити себе, використавши правду Бредлі про батька проти своєї напарниці (тому що це один з найбільш неоднозначних жіночих персонажів на сучасному ТВ). До того ж під завісу епізоду Бредлі отримує повідомлення від Мітча, який хоче поділитись з нею корисною інформацією — чекаємо нові шокуючі відкриття.
А що там решта сім’ї?
«Ранкове шоу» — це не лише протистояння двох впертих журналісток, а й цілий клубок інтриг та брудної білизни. До прикладу, Чіп одягнув штанці дорослого інтриганта і готовий сам вирішувати свою долю на каналі не зовсім чесним шляхом — у змові з Корі. Той в свою чергу не поспішає з висновками, а скоріше з цікавістю погоджується співпрацювати аби посунути Фреда з посади керівника каналу і зайняти його позицію.
Персонаж Марка Дюпласса взагалі розкриває себе з нового боку — виявляється раніше він був таким самим правдорубом як Бредлі, але тепер, зайнявши позицію продюсера, виступає буксиром у протистоянні надто голосних журналістів та корпоративної верхівки. Те, що Чіп спершу гальмує історію Бредлі про найнятих пожежників для багатіїв, а потім все ж дає їй зелене світло — не спроба чистосердечно послати Фреда куди подалі заради відвертого сюжету, а скоріше хороша можливість легально дискредитувати босса викривальним журналістським шляхом.
Тим часом його співучасника Корі в новому епізоді не так вже й багато, зате йому досі належить найкращі панчлайни. Цього разу це натхненна історія в якій герой Біллі Крудапа проводить паралелі між Голівудом та бейсболом. У цього хлопця сталеві нерви та холодне серце, а воркшопи з кар’єрного зростання Корі точно користувалися би популярністю. І аби ви раптом не почали думати, що він хороший та милий хлопець лише тому, що допоміг Бредлі напідпитку — не поспішайте радіти. Сам Корі зізнається героїні Візерспун: «Я не хороший хлопець, просто ти мені подобаєшся» (що б це не означало).
Тим часом відрядження до місць пожеж стає майданчиком, на якому трохи більше екранного часу отримують Ханна та Клер. Остання стає асистенткою Бредлі і необачно прокрадається в готельний номер ведучого погоди Янко. Необачно, тому що свідком цього стає Ханна, а отже будуть не надто приємні наслідки. Зрештою, сама сюжетна лінія Янко і Клер поки видається найменш цікавою у «Ранковому шоу», а троп «застукали» — аж надто передбачуваний для такого перебігу подій.
Значно цікавішою обіцяє бути арка Ханни. Дівчина, виявляється, міцно сидить на Адералі (препарат, що стимулює розумову діяльність, простіше кажучи — допінг), до того ж у фінальній сцені автори дають крупний план чогось схожого на кокаїн у її готельному номері. Додайте сюди пораду Ханни для Клер («відрядження — це хороша можливість показати себе перед начальством і отримати підвищення»), яка одразу перегукуються з історією про те, як Мітч користувався перевагами відряджень для своїх сексуальних пригод. Якщо передивитися сцену суперечки дівчат про Мітча у барі в попередньому епізоді, нескладно помітити, як часто камера брала крупні плани Ханни. Є вірогідність, що героїня ще стане ключовою учасницею секс-скандалу імені Мітча Кеслера.