Satan Claus
Satan
Claus

Чому я полюбив Journey. Гра про відносини, яка зіллє ваші душі воєдино. Без спойлерів.

Чомусь кожна гра, яка за підсумком западає мені в серце, в свій час проходить повз мене, і лише через навіть роки я до неї являюсь. Причому це абсолютно випадково, лише тому, що «нудно стало, мабуть, спробую пограти». І ця моя незапланована проба пера абсолютно спонтанно залишає цілу  яскраву повість на сторінках мого життєвого шляху.

Після такого я задаюся питанням: «а як багато ще таких унікальних, по-своєму прекрасних і дивовижних проектів я пропустив повз себе? Наскільки у мене ще все попереду? »

Як мені здається, багато чого попереду.

Введення, скріншоти і трейлер

Journey – аудіо-візуальний проект, розроблений студією Thatgamecompany. Вихід гри відбувся 7 березня 2012 року. При створенні гри розробники були націлені на створення емоційного зв’язку, для чого використовували динамічну музику, яка підлаштовувалася під дії гравця, хвилююче оточення, а також «спілкування».

Що таке Journey

Пустеля одкровень, що оберігає досягнення великої цивілізації. Цивілізації, яка сама залишила свої великі досягнення. Цивілізації, яка знайшла нову щиру надію, завдяки уламку вичерпаною енергії, яка одного разу створила цю цивілізацію. І енергія ця – відносини.

Відносини фундаментальні для кожного з нас, тому що вони служать нам для психічного і соціального розвитку нашої особистості, служать для забезпечення нашого комфорту в суспільстві, для забезпечення комфорту всередині нас самих. А існують відносини завдяки спілкуванню.

Спілкування – це наш зв’язок, наша дорога нитка, мета якої досягти найбільш приємного комфорту серед інших людей.

Щоб спілкування було осмисленим і продуктивним, а значить і максимально корисним для його учасників, вкрай важливо, щоб спілкуючі люди розуміли один одного. Щоб розуміти один одного, люди повинні не просто слухати, а й чути один одного. Їм потрібно приймати інших, погоджуватися з ними, замислюватися над ними, намагатися їх зрозуміти. Розуміти, значить відчувати іншу людину і приймати його думки, почуття і емоції – робити їх частиною себе, частиною своєї душі.

А для того, щоб це все трималося, щоб була мотивація, важливо зрозуміти, які проблеми і завдання вирішує спілкуюча з нами людина, щоб спілкуватися з ним виходячи з його, а потім вже і зі своїх особистих потреб. Щоб розшукати ті точки дотику – люди повинні показати один одному свою зацікавленість в проблемах і бажаннях один одного. А коли кожен говорить тільки про своє – це не спілкування – це двосторонній монолог. Єдина мета дуже добре підтримує спілкування, і Journey цю мету надає.

І шлях до цієї мети бажає зміцнити відносини через розповідь історії наших предків, історії першопрохідців, які пройшли через в’янення видатної цивілізації, через в’янення самих себе. Далекий шлях, який є екскурсією по культурі, екскурсією по мистецтву, а мистецтво, в свою чергу, частина тендітної природи. Природа створила істот, а мистецтво з істот – людей.

Якби люди не розуміли один одного – цей шлях, ця дорога, ця мета була б неможлива. І своєю простотою Journey усуває цю проблему, так як Journey НЕ створює конкуренції, що не створює ніякої міжособистісної боротьби, не створює конфліктів, сварок, звинувачень і образ. Journey лише створює мову. Мова, який контролює думки, що контролює дії, контролюючий спілкування.

Ділитися енергією – це мова Journey. Мова, що створює єдність двох сердець.

Journey надає різний досвід. Переживання, про які гра нам оповідає, дають можливість розгадати ким і чим ми є, що з себе представляємо. Вищі відчуття створюють вищих людей.

Journey – апостол символізму, апостол «не говори, а показуй». Кожен побачить в історії гри, щось своє, побачить те, ким він є. Гра про дерево, яке прагне вгору, до світла, паралельно опускаючи коріння вглиб, в темряву.

Journey – симетрія між гравцями. Вона надає радість. Радість, що ви можете показати людині щось в цьому світі, щось, що він побачить сам, щось, що допоможе йому. Цей відгук, цей зв’язок людей і показує нам всю нашу душу, і показує нам наші справжні почуття.

Тільки з області почуттів і закінчується будь-яка вірогідність, всяка чиста совість, яка очевидність істини.

Це і робить нас людьми. Ми любимо і цінуємо те, що в своєму корені не має ніякої цінністю. Ми цінуємо музику, яка є лише набором різних звуків. Ми цінуємо картини, які створені лише мазками пензля. Ми цінуємо це – тому що ми наділені емоціями, тому що ми люди.

Якщо якась картина або пісня викликає у вас емоції і почуття – ви її любите.

Жанр не важливий, важливо те, чому вам це подобається. А подобається тому, що ви бачите в цьому щось знайоме, бачите частинку себе.

Частинку, якої ви жадаєте поділитися з тими, хто ще з нею не знайомий. З тими, хто ще з нею не поспілкувався.

Бажаю кожному, хто вже познайомився з грою, допомогти іншим досягти те, що вже досягли ви!

А тим, хто тільки має намір відправитися в подорож, бажаю зустріти того, хто розквітне разом з вами!

Бонус для вже ознайомилися з грою:

https://youtu.be/4GZUQFcht78

Якщо ви ще не пройшли гру – не слухайте.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: