Новини

Світова преса про дві години The Last of Us Part II

Світова ігрова преса вже давно поринула в пригоди Еллі в Last of Us Part II, щоби встигнути написати свої огляди до офіційного релізу. Однак компанія Sony дозволила поділитися враженнями від короткого двогодинного сегменту гри, який нещодавно демонстрували на State of Play. Ми зібрали найцікавіші подробиці ігрового процесу від провідних ресурсів світу.

Широкі локації

The Last of Us Part II не є грою у відкритому світі, це й досі коридорна історія, де головній героїні доведеться долати відстань від точки до точки, щоби просунутися сюжетом. Але в продовженні розробники попіклувалися про те, щоби ваша подорож постапокаліптичними теренами була якомога різноманітнішою. У сиквелі на гравців чекатимуть широкі локації, досліджуючи які можна буде наштовхнутися не лише на корисні матеріали чи оснащення, а й на цілі сюжетні сцени. 

«Ви неодмінно помітите, що локації здаються майже безмежними. Навіть якщо ви рухаєтеся до конкретної точки, ви ніколи не почуватиметеся, наче вас ведуть за руку, — шлях відчувається цілком органічним, а ви завжди можете кудись звернути задля пошуку ресурсів» — Іфа Вілсон, Eurogamer

«У магазині з алкоголем я виявив, що заражені, які раніше були солдатами ВВК, вишукували групу дезертирів. Пізніше в одному з помешкань я знайшов цих дезертирів, а разом із ними — рідкісний посібник, яким Еллі може розблокувати нове дерево вмінь та поліпшити свою вибухівку» — Джо Джуба, Gameinformer.

Безжальні вороги

Звичайні люди, так само, як заражені, становлять велику небезпеку для головної героїні. Вступати у відкриті перестрілки журналісти дуже не радять, адже вороги майже не поступаються вам по силі й найменша помилка вартуватиме Еллі життя. А ось заражені вірусом тварюки нерідко перетворюють The Last of Us Part II на справжній горор, примушуючи до вкрай обережних та виважених дій. 

«”Шрами” поводять себе як мисливці, ретельно патрулюючи території парами, вони надають перевагу тихій зброї, користуються луком та предметами для ближнього бою. Ще вони постійно спілкуються свистом, що може видатися дуже неприємним. Якщо в Еллі влучать стрілою, вона втрачатиме здоров’я допоки не зупиниться й не витягне її. Тому сутички з ними є більш згубними, аніж зазвичай» — Едмонд Трен, Gamespot.

«Моя зустріч із чигачами (один з класів зомбі у грі, — прим. ред.) в покинутій газетній редакції переросла у справжнісінький горор. Я почувався так, наче Resident Evil схрестили зі сценою з велоцерапторами із Jurassic Park. Ви матимете кілька способів, як упоратися з такою ситуацією, і якщо ви вже налаштовані дати бій, то я б рекомендував потужне озброєння для коротких дистанції. Або ж можете просто зробити як я: з вереском пробігти будівлею, відчайдушно шукаючи вихід назовні й ухиляючись від загребливих кінцівок» — Саймон Карді, IGN.

Бездоганні анімації

Розробники з Naughty Dog вважаються одними з найкращих спеціалістів з ігрової анімації. У новій грі вони досягли такого високого рівня якості рухів та міміки, що викликали дискомфорт у багатьох гравців через надто реалістичні сцени насилля. Утім, за словами розробників, таким був їхній задум — вони прагнули зробити проходження максимально бентежним. 

«Відверто кажучи, мені зовсім не здалося, що гра зумисно змушує споглядати чиїсь агонії після того, як ви встромили йому ніж у шию, лише щоб шокувати й розтривожити. Насправді це лиш зображує світ, у якому живе Еллі, зображує людей, що намагаються вижити чи взяти все під контроль. Це частина великої історії, яку гра намагається розповісти» — Іфа Вілсон, Eurogamer. 

Переконливий аудіодизайн

Не лише візуальну складову розробники вирішили довести до реалізму, звук в The Last of Us Part II відіграє не менш важливу роль у вашому зануренні в жорстокий світ відеогри. Вороги постійно спілкуються між собою й викрикують імена полеглих в бою, перетворюючи кожну сутичку на напружений і неповторний епізод. 

«Біль відчутна у їхньому голосі, та вона стала лиш гучнішою, коли я підійшов ближче й пальнув із дробовика. Не лише вигляд, а й зокрема аудіодизайн кривавого місива просто фантастичний — він суттєво посилює й без того жахний ігровий досвід» —  Саймон Карді, IGN. 

«Коли ворог в The Last of Us Part II знаходить тіло свого знайомого й викрикує щось на кшталт “О господи, Алекс! Ні…” зі щирим відтінком відчаю і гніву у голосі, я не в змозі чимось допомогти, я лиш відчуваю свою провину» — Едмонд Трен, Gamespot.

Висока доступність

Naughty Dog провели кропітку роботу, щоби адаптувати гру для людей з обмеженими фізичними можливостями. Режим колірної сліпоти, зміна розміру окремих частин інтерфейсу, переналаштування керування та навіть змога увімкнути безкінечний запас повітря під час занурення під воду. Більше того, усі написи в грі озвучено, а пройти її можна, орієнтуючись лише на звуки. Таким чином розробники турбуються про всіх гравців і прагнуть зробити гру доступною. 

«Ви можете грати буквально із заплющеними очима. Один наш неймовірно талановитий аудіодизайнер, Джастін Малленс, витратив чимало часу, щоби сконструювати набір звукових інструментів для гравців з вадами зору. Те, як вони працюють, просто вражає. Для прикладу, я зміг пройти одну з бойових секцій у грі з повністю заплющеними очима, виконував тихі вбивства та навіть ухилявся від ударів» — Роберт Крекел, звукорежисер Naughty Dog. 

Вихід гри The Last of Us Part II заплановано на 19 червня 2020 року ексклюзивно для платформи PlayStation 4. А вже 12 червня, за тиждень до релізу, з’являться перші повноцінні рецензії на довгоочікуване продовження хіта від студії Naughty Dog. 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: