Промо: Едрієн Броуді долучився до нової кампанії Johnnie Walker
Едрієн Броуді, лауреат премії «Оскар» долучився до нової кампанії бренду Johnnie Walker, щоб збільшити можливості позитивних змін у Східній Європі.
Нова кампанія THE WALKERS перетворює відомий слоган KEEP WALKING на заклик досягнути спільними зусиллями змін на краще. Кампанія стимулює культурну динаміку і стверджує філософію «Продовжуй іти» (Keep Walking): «Ми не підкорюємся наявному стану речей. Ми завжди продовжуємо йти».
Броуді не лише знявся у рекламному ролику, а й написав для нього музику та поділився власними думками щодо життя у карантинному та пост-карантинному світі.
Як ви пройшов для вас період карантину?
— Я був зі своїми близькими, а також працював над кількома великими проектами. Наприклад, півроку тривали зйомки у Канаді. Це був серіал для Epix у жанрі готичного горору, а сюжет створено за мотивами оповідання Стівена Кінга «Єрусалимський лот». Також я завершив написання та зведення музики до трилеру CLEAN, в якому я також виступив як співавтор. Ну і трохи малював.
Ви сумували за подорожами?
– З роками я дуже звик подорожувати, тому найбільше мені не вистачало відчуття, так би мовити, доступності світу. В якийсь момент я почав розуміти, що відтепер набагато більше цінуватиму подорожі та спілкування з друзями за кордоном.
Які нові захоплення ви відкрили у собі за останні декілька місяців, перебуваючи у цих безпрецедентних обставинах?
— Цей час нагадав про мою любов до музики і зокрема до процесу її створення. Частково саме тому рекламна кампанія WALKERS мене так схвилювала. Мені сподобалась ідея зробити внесок у її музичну частину. Я навіть захотів заспівати мелодію у цьому рекламному ролику.
Метою слогану «Йди вперед» (Keep walking) є ідея розширити кордони для покращень у суспільстві, досягнути їх завдяки сміливості, самобутності, новаторству, подоланню викликів. Що, на вашу думку, є правильний шлях уперед?
— Мені здається, що дух кампанії відображає ідею творчих пошуків й того, наскільки людині подобається творчо кидати собі виклик і розширювати власні межі.
Вас вважають іконою моди. Сьогодні для багатьох людей більше не існує різниці між робочим одягом та, наприклад, одягом більш святковим. Стильові норми змінюються. Чи є у вас якісь поради щодо моди для нашої аудиторії?
— Ваш стиль – це особисте відображення того, ким ви є і як ви себе почуваєте. Я не вважаю, що це обов’язково повинно диктуватися якимись тенденціями, це лише ваша особиста історія.