Новини

Київський тиждень критики оголосив міжнародну програму

3-й «Київський тиждень критики» оголосив основну міжнародну програму, серед якої – найяскравіши стрічки Каннського та Венеційського кінофестивалю. Так фільмом-відкриттям стане фентезі-драма “Крихітка зомбі” Бертрана Бонелло. Спершу дія розгортається на Гаїті в 1962 році. Мерця оживляють для того, щоб зробити його рабом на плантації цукрової тростини. 55 років по тому в престижній паризькій школі гаїтянська дівчина розповідає друзям стару сімейну таємницю, не підозрюючи, до чого це може призвести. Вперше фільм показали на Каннському кінофестивалі.

Атмосферу містики в програмі продовжить “Маяк” Роберта Еггерса – ще одна голосна прем’єра Каннського кінофестивалю. Головні ролі виконали Віллем Дефо і Роберт Паттінсон, а сюжет торкнеться старовинних морських міфів. 1980-ті, Нова Англія, в центрі історії двоє доглядачів маяка, що живуть на віддаленому острові.

Серед призерів Канн є багатообіцяючий повнометражний дебют Маті Діоп “Атлантика”. Діоп стала першою темношкірою режисеркою в основному конкурсі Канн та здобула Гран-прі фестивалю. Її стрічка розповідає історію кохання юної Ади та Сулеймана з Дакару. Дівчина обіцяна іншом чоловікові, тоді як Сулейман однієї ночі покидає її, вирушивши морем у пошуках кращого майбутнього. Згодом ця романтична історія перетворюється на містичний детектив з загадкоими пожежами та контактами з привидами.

Детективний сюжет підхопить “Озеро диких гусей” китайського режисера Дяо Інаня. Автор, свого часу відзначений «Золотим ведмедем» Берлінського кінофестивалю («Чорне вугілля, тонкий лід»), зняв неоновий нуар про гангстера-втікача та проститутку, що намагаться допомогти йому вижити і при цьому отримати винагроду поліції за його затримання.

Закриватиме “каннську секцію” «Примарні тропіки», який показали в «Двотижневику режисерів» Канн. Це третій повнометражний фільм бельгійця Баса Девоса, зірки фестивального арт-кіно. В центрі сюжету немолода жінка-емігрантка, що працює прибиральницейю а вночі після зміни засинає в останньому поїзді метро. Прокинувшись на кінцевій зупинці, вона вирушає у власну одіссею нічним Брюсселем.

Венеційський кінофестиваль цього року представлятиме найбільш шокуюча стрічка програми – драма Вацлава Маргоула “Пофарбоване пташеня”, що була знята у спільному виробництві України, Чехії, Польщі та Словаччини. Це екранізація однойменного роману Єжи Косинського, де в центрі сюжету нелегка істрія маленького хлопчика-сироти в період Холокосту. У касті драми серед інших можна побачити Стеллана Скарсгарда, Удо Кіра та Гарві Кейтеля.

Ще один яскарвий конкурсант Венеції та призер у категорії “Краща режиссура” – “Про нескінченність” классика шведського кіно Роя Андерсона. Фільм складається з низки історій, знятих у абсурдистській та статичній манері автора, об’єднаних оповідачкою Шехерезадою.

На фестивалі діє система абонементів, які можна придбати на сайті фествиалю. Їх вартість – 350 (денний) та 600 (повний) гривень. Як і всі покази «Київського тижня критики», сеанси основної програми представлять критики-куратори фестивалю, а після перегляду на глядачів чекає обговорення фільму.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: