Авторизуйтесь за допомогою однієї з соцмереж
Україномовний подкаст про відеоігри, у якому редактори порталу Vertigo обговорюють новини індустрії та діляться своїм ігровим досвідом.
Обережно, є спойлери! Обговорюємо надзвичайно успішне аніме у всесвіті Cyberpunk, якому вдалося дати глядачу все те, що не змогла гра від CD Projekt. Як так вийшло — розповідаємо в новому випуску «Ігрового вісника».
«Культ ягняти» неочікувано став одним із найважливіших ігрових релізів цього літа, тому ми не змогли його оминути. Обговорюємо баланс між rouge-like та «фермою» в грі, дивні запити культистів та чому ми намагалися вбити жабу.
Обговорюємо нову гру від B12 Studio та Annapurna Interactive з рудим котом в головній ролі.
Розбираємося, чи вдалося розробникам створити справжній симулятор кота та чи впоралися вони з іншими складовими гри. Обережно, є трохи спойлерів.
Так званий спецвипуск «Ігрового вісника», в якому разом із головним редактором порталу PlayUA та перекладачем Олегом Куліковим поговорили про ігрову локалізацію українською. Хто нею займається, де вона вже є та які перспективи у її подальшому розвитку. Також намагаємося відповісти на запитання «ну коли вже українська стане стандартом у відеоіграх».
Ознайомитися зі словником ігрових термінів, який ми постійно згадуємо, .
Саша та Рома передивилися ігрові презентації за останні два тижні та обговорили усе найцікавіше, показане на них. Звісно, розповісти про всі показані ігри нам би не вистачило сил, тому пишіть про свої улюблені анонси в наших соцмерехаж!
Після тримісячної перерви Саша та Рома повертаються до обговорення ігрових новин, а наприкінці згадують, у що грали впродовж останнього часу. У новому випуску “Ігрового вісника” обговорюємо придбання розробників Tomb Raider та Deus Ex, доповнення до Cyberpunk 2077, наступного “Відьмака” та серіали за іграми на PlayStation.
Це третій випуск «Ігрового вісника», в якому Саша і Рома радіють українській локалізації інтерфейсу PlayStation, розбираються в подробицях наступної Assassin’s Creed та захоплюються вигадливістю ігор від Nintendo.
У другому випуску «Ігрового вісника» Рома та Саша розбираються, як Sony відповіла на угоду Microsoft, якою буде екранізація горор-версії «Аліси в Дивокраї» та куди заведе нас Grand Theft Auto 6.
У першому випуску «Ігрового вісника» редактори Vertigo Рома та Саша обговорюють скорий вихід Horizon Forbidden West, діляться враженнями від злитих трейлерів Star Wars 1313 та фантазують про те, якого ігрового персонажа міг би зіграти Двейн Джонсон.