ПРОМО

Осучаснена класика: добірка ігрових ремейків на PlayStation

Навіщо жити спогадами про минуле, де сонце світило яскравіше й ігри були кращі? Це питання останніми роками дуже турбує ігрових видавців, тож вони з усіх сил намагаються втамувати наші ностальгійні почуття. Кількість ігрових ремейків дедалі зростає, ледь не кожен видавець прагне монетизувати ваші спогади про свої найкращі ігри минулого. Перевидання старих ігор дає змогу компаніям випустити майже на 100% вдалий продукт. Адже якщо гру добре зустріли в минулому, у неї сформувалася фан-база, то й сьогодні її з радістю придбають щонайменше ті ж самі люди.

Ба більше, це можливість залучити нову, переважно молодшу авдиторію до класичних проєктів. А ще так можна підняти власну репутацію серед гравців, продемонструвавши, як сильно компанія піклується про наші спогади — словом, одні лиш переваги. Разом із PlayStation Ukraine зібрали добірку ігрових ремейків, у які ви вже зараз можете пограти на консолях PlayStation 4/5.

Поділитися на facebook
Поширити
Поділитися на twitter
Поширити
Поділитися на telegram
Поширити

Здається, зараз жодна гра не обходиться без порівняння із серією Dark Souls. Витвір японського геймдизайнера Хідетаки Міядзакі перетворився на одну з найупізнаваніших ігрових серій у світі, мимохіть породивши окремий жанр та безліч подібних проєктів. Та перш ніж стати світовим хітом, «Соулзи» пережили нелегке становлення. Перша гра серії під назвою Demon’s Souls вийшла ще в далекому 2009, була ексклюзивом PlayStation 3 й загалом не славилася великим успіхом. Проте саме тоді виникла знаменита формула «соулз-ігор», яка згодом еволюціонувала в те, якою ми її нині знаємо.

У 2020 році Demon’s Souls отримала ремейк, ставши тепер ексклюзивом PlayStation 5. Розробники зі студії Bluepoint Games зробили гру візуально вражаючою, завдяки технологіям нової консолі. Крім того, вони покращили геймплейну складову, аби ви й не здогадалися, що цій грі вже понад десять років. Що важливо, розробники не зіпсували ані складності, ані поведінки ворогів, а дбайливо відтворили найважливіші аспекти Demon’s Souls з оригіналу. 

Ремейк Diablo II — це не лише данина давнім фанатам серії, а й нагадування про те, за що гравці так полюбили студію Blizzard у минулому. Diablo II: Resurrected чудово вдається грати на ностальгійних почуттях, адже на перший погляд це та сама «Діабло», лише із сучаснішою графікою. Дійсно, ремейк гри вийшов настільки відданим оригіналу, що його олдскульність може завадити новим гравцям влитися в серію. 

Гра потішить вас вражаючими кінематографічними вставками, деталізованою картинкою та безліччю інших візуальних поліпшень. Завдяки дбайливо відтвореному освітленню й колірній гамі атмосфера в новій версії гри напрочуд автентична — може навіть скластися враження, наче так Diablo II виглядала й двадцять років тому. Хоч це й культова класика, радити оновлену Diablo II всім підряд не варто — вона точно змусить покритися мурашками геймерів, які виросли на оригіналі, однак новим поколінням гравців краще зачекати виходу четвертої частини.

Ця гра випередила свій час: Shadow of the Colossus витискала останні сили з PlayStation 2 й страждала на безліч технічних проблем, які виникали через великий, хоч і здебільшого пустий, світ та направду гігантських колосів, навколо яких будувався увесь ігровий процес. За сюжетом, головному герою Вандеру необхідно перемогти шістнадцять колосів — велетенських створінь, що блукають спустошеними теренами. До кожного необхідно знайти особливий підхід та виявити його вразливі місця, а ще й паралельно розв’язати низку головоломок.

Гра пережила кілька ітерацій: після оригіналу на PlayStation 2 вона перевидавалася у вигляді ремастеру для PlayStation 3, а ще пізніше отримала повноцінний ремейк від Bluepoint Games на PlayStation 4. І нарешті гра отримала ті технічні можливості, яких їй так бракувало. Світ Shadow of the Colossus ще ніколи не був таким захопливо красивим, а колоси — прискіпливо деталізованими. Та чи не найважливішим нововведенням ремейку стало оновлене керування, з яким ігровий процес уже не викликає такої люті, як у 2005-му. 

Ігри про Креша Бандікута пробуджують потужні ностальгійні почуття у фанатів PlayStation. Креш тривалий час був маскотом консолі, а перша гра про нього вийшла ще в 1996 році. 3D-платформер про шаленого бандікута, який рятує свою дівчину від навіженого науковця, швидко здобув популярність, а гра розрослася до цілої франшизи з купою відгалужень від основної серії. Утім, популярність платформерів знижувалася з початком десятих, тож Креш пішов у довгострокову відпустку.

Повернувся улюбленець публіки у 2017, коли з’явилося перевидання Crash Bandicoot N. Sane Trilogy з ключовими іграми серії. Ремейк зазнав перероблення геймплею, катцсен, звуку та діалогів. Позбулися й набридливих недоліків оригіналу, наприклад впровадили покращену систему збереження прогресу. Додали рівні з випробовуваннями на час, а також можливість пройти більшість гри за сестру Креша, Коко Бандікут. Таким чином Креш отримав нове життя у сучасному світі, а фанати — нагоду потішити себе не лише спогадами.     

Ще один ремейк класичного платформеру з PlayStation 1 заслуговує на вашу увагу — навіть якщо ця гра пройшла повз вас у свій час. Spyro Reignited Trilogy — це перевидання трилогії ігор про дракона Спайро, який був на піку своєї популярності на початку нульових. Маленький фіолетовий дракон, що також став впізнаваним обличчям бренду PlayStation, подорожував різноманітними світами задля визволення інших драконів із кришталевих в’язниць. 

На відміну від ремейку «Креша», «Спайро» не може похизуватися геймплейними нововведеннями на кшталт нових челенджів. Reignited Trilogy насамперед завойовує увагу візуалом, адже на казкової краси локаціях зі значно більшою кількістю деталей в дизайні гравець знайде той самий контент, що й дві декади тому. Звук у грі також зазнав ремастерингу, старі композиції були перезаписані, а репліки — переозвучені. Утім, для олдскульних фанатів розробники лишили можливість увімкнути оригінальний саундтрек. 

Існують випадки, коли після ремейку гра відчувається чимось цілковито новим, не схожим на оригінал. Final Fantasy VII — саме такий приклад, адже від гри 1997 року тут лишився хіба що сюжет, який теж зазнав немало змін. З покрокової рольової гри з фіксованою камерою Final Fantasy VII перетворилася на повноцінну action-RPG із сучасною графікою, захопливою бойовою системою та пам’ятними персонажами. Найбільшим новвоведенням ремейку став відхід від покрокової системи — віднині бої відбуваються в реальному часу, проте гравець усе ще має змогу контролювати кожного персонажа в загоні.

На відміну від більшості ремейків, Final Fantasy VII важко назвати виключно подарунком для старих фанатів. Це абсолютно нова гра, зроблена з урахуванням сучасних тенденцій індустрії, — не знаючи наперед, ви б ніколи не здогадалися, що це ремейк. Саме тому з Final Fantasy VII дуже доречно почати знайомство з цією популярною японською серією. До того ж це лише перша частина, яка описує події приблизно третини оригіналу — у такий спосіб розробники вирішили краще розкрити історію та її персонажів.

Ремейк Resident Evil 2 недарма прийнято вважати одним із найкращих ігрових ремейків в історії: на відміну від Final Fantasy VII, ця гра не змінює концепції оригіналу, а дбайливо її відтворює й розвиває за допомогою сучасних технологій. Завдяки такому підходу розробників нова ітерації здатна передати максимально близькі відчуття, що їх переживали гравці в далекому 1998 році. Resident Evil 2 така ж повільна, моторошна й так само змушує задуматися над кожним кроком. Автори ремейку змогли перенести й посилити відчуття необхідності вижити в цьому світі, економити ресурси та правильно підходити до кожної сутички з ворогом.

Тож фанати отримали свіже переосмислення однієї з найкращих ігор серії, а новачки — прекрасну нагоду побачити, з чого починалася знаменита горор-франшиза. Після успіху ремейку Resident Evil 2 було випущено ще й ремейк третьої частини, однак він отримав чимало критики від через те, що розробники позбулися великої кількості контенту з оригіналу. Утім, все ще жевріє надія, що прямо зараз готується ремейк культової четвертої Resident Evil, який врахує всі помилки попередніх проєктів.

Як зробити культовий симулятор скейтбордингу ще кращим? Освіжити його графіку й лишити все як було. Ремейк перших двох частин Tony Hawk’s Pro Skater зберіг класичний аркадний геймплей: виконуйте круті трюки, заробляйте бали й розблоковуйте нові рівні. Тим не менш, гра відчувається сучасною через технічну досконалість, а також низку нововведень, як-от нові трюки з решти ігор серії чи можливість створити свого скейтера або ж навіть цілий скейт-парк.

А ще Tony Hawk’s Pro Skater — це ідеальна нагода помірятися силами з іншими гравцями в мережевій грі. Більше того, в іграх є й локальний мультиплеєр із розділенням екрану на дві частини, щоби грати з другом як у старі добрі часи! Симулятори скейтбордингу давно пішли на спочин, і такі ігри нині велика рідкість. Тож якщо ніколи не брали на себе роль віртуального скейтера, можливо, саме час це зробити.

Свого часу оригінальна Mafia швидко завоювала прихильність гравців, адже була надзвичайно атмосферною ганстерською грою, якій і досі нема рівних. Утім, видана майже двадцять років тому, вона жахливо постаріла не лише технічно, а й сюжетно. Важливою заслугою ремейку є те, що він приводить до ладу історію, викладену в оригінальній Mafia: The City of Lost Heaven: краще розкриває персонажів, латає сценарні діри, однак зберігає помірний темп оригіналу. 

Загалом Mafia Definitive Edition — унікальна представниця екшн-гри в сучасній ігровій індустрії, адже вона не паразитує на прогресних ідеях відкритого світу. Він тут є, однак відверто пустий, а всі місії — виключно лінійні, щоби нічого не відволікало вас від занурення в кримінальну історію.

Поділитися на facebook
Поширити
Поділитися на twitter
Поширити
Поділитися на telegram
Поширити
матеріал створено за підтримки

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: