Медіакіт

Про що

Vertigo — це сайт про кіно, серіали, комікси, відеоігри та поп-культуру вцілому. Ми розповідаємо про складні теми легко та невимушено, а очевидні та банальні матеріали перетворюємо у захоплюючі історії. Ще нам часом не вистачає скромності, але ми це компенсуємо самоіронією.

На Vertigo ви можете прочитати філософський розбір «Дня бабака» з Біллом Мюрреєм, дізнатися про вплив улюблених серіалів на поп-культуру, заглибитися у фірмовий стиль відомих режисерів чи просто знайти собі цікавий фільм на вечір.

Редакція обожнює дивиться на світ крізь призму кіно та завжди готова розповісти цікавий факт, який зробить вас королем будь-якої вечірки.

Приєднуйтесь — у нас тут подорож у нескінченність і до зірок.

Наші улюблені матеріали

з багатьох

Проект створений разом з Coca-Cola. Шість брендованих матеріалів двома мовами та лендингова сторінка, приурочені до виходу стрічки «Месники: Фінал». 

Сумарна кількість переглядів: 22 тисячі

Огляди на кожну серію третього сезону серіалу «Твін Пікс». Серія матеріалів, яка детально аналізувала події у багатообіцяючому поверненні Девіда Лінча на телебаченная. 16 матеріалів + лендинг.

Сумарна кількість переглядів: 110 тисяч

Підсумки 2019 року від редакції Vertigo. Топ найкращих фільмів, які вийшли в українському прокаті у 2019 календарному році.

Сумарна кількість переглядів: 17 тисяч

Історія подій у Лос-Анджелесі 1969 року, яка дозволяє детальніше зрозуміти деталі нового фільму Квентіна Тарантіно «Одного разу в Голлівуді». Матеріал розповідає про реальне вбивство Шерон Тейт та «сім’ю» Чарльза Менсона.

Сумарна кількість переглядів: 21 тисяча

Фановий проект про усіх дроїдів, які з’являлися у перших семи епізодах. Створений до дня Зоряних війн в 2016 році.

Сумарна кількість переглядів: 19 тисяч

Статистика

середній показник

120000
кількість сеансів на місяць
100000
кількість унікальних відвідувачів на міcяць
0
хв, середній час перегляду матеріалу

Аудиторія

середній показник

Вік

25-34 роки

35-44 роки

18-24 роки

Гендер

Країни

Україна

Social Media

4000
кількість підписників у facebook
1500
кількість підписників у telegram
0 %
залучення

НАші рекламні формати

Матеріал або серія матеріалів, що об’єднані однією глобальною темою, яка хвилює та цікавить читача. Спрецпроекти створюють стійку асоціацію між брендом та цікавою/хайповою темою, яка подобається аудиторії.

Приклад

Нативний формат у вигляді авторського тексту від нашої редакції про тему, пов’язану з вашим брендом/ продуктом.

Приклад

Інтерактивний формат, який покриває одразу дві потреби читача: розважатися та навчатися. Тест дозволяє аудиторії перевірити свої знання про фільми, біографію акторів, режисерів та ін. Перевага цього формату у його вірусній швидкості розповсюдження мережею.

Приклад

Інформативна замітка про все, що пов’язане з кіноіндустрією, телеіндустрією та коміксами.

Приклад

Горизонтальний банер у шапці головної сторінки розміром — 1000×100

Вертикальний банер в правій частині першого екрану — 400×600

Кілька слів про наших читачів

(загалом, звичайно)

Рома, 27 років

Керівник логістичного відділу у великій компанії

Він виріс в пост-радянській Україні. На екрані крутили «Альфа», «Рятувальників Малібу» та «Беверлі Гіллз», в кишені були кепси, а центральною подією дня були мультфільми після школи. Далі 2000-ні та швидкий інтернет, який дозволяв качати фільми та серіали. Методом «випадкового торента» знайшлися фільми Річі, Тарантіно та Фінчера, траплялися штуки типу «Таксиста», «Сяйва» і «Ені Голл», перетворюючи школяра в кіномана-ентузіаста. Щоправда університет і потім робота дещо сповільнили рух у цьому напрямку.

Рома цікавиться сучасною культурою, йому подобається бути в тренді та збирати навколо себе компанію, розповідаючи про класичні фільми чи нові серіали, які він подивився після роботи. У нього достатньо грошей, щоб відпочивати там, де хочеться, щороку оновлювати iPhone і ні у чому собі не відмовляти. Але до надмірного марнотратства він ще не доріс.

Тая, 23 роки

Арт-директорка

Епоха нової щирості та свідомості наздогнала її ще у підлітковому віці, тож вона користується фемінітивами, може пояснити на трьох пальцях проблеми патріархату і бачить гомофобію у «Друзях». Тая дуже любить креативити, отже їй необхідне пальне — фільми, серіали, часом навіть комікси. І мова не лише про перегляд, адже історія створення, байки режисерів та тренди її цікавлять чи не більше за те, що відбувається на екрані.

Тая за відповідальне споживання і віддає перевагу відпочинку на фестивалях чи у Європі, а не на пляжах. Часом для цього потрібно трохи затягнути пояс, але результат вартує того. Їй не цікава нова сумочка Chanel, а от худі Comme de Garson — інша справа. Щоправда для такого затягувати пояс потрібно ще більше, проте ми ж говоримо про свідомий вибір!

Володя, 43 роки

Девелопер в IT-компанії

Якби це була не Україна, то він би міг побачити прем’єру «Кримінального чтива» ще у кінотеатрі. В час його дорослішання синефільство було свідомим вибором, тож смаки Володі сформували «Монті Пайтони», Мартін Скорсезе та ранній Рідлі Скотт. Як результат, він не завжди розуміє цей міленіальський гайп, але готовий дискутувати в коментарях та дивитися новинки. Як мінімум тому, що це допомагає зрозуміти власних дітей.

За своє життя Володя встиг і на дивних роботах попрацювати, і знайти своє покликання. Гроші не становлять проблеми, якщо не замахуватися на зміну автомобіля кожні 3 роки чи регулярний ремонт у купленій квартирі. Але діти не жаліються, дружина задоволена, а квитки в кіно поки не настільки дорогі, щоб перестати ходити на сеанси сім’єю.

Кейси:

Спецпроект, створений з компанією «Київстар». Створювався для промоута сервісу «Домашнє ТБ». Складається з десяти відгуків на фільми, які були номіновані на «Оскар». Половина з описаних фільмів доступна на рекламованому сервісі.

Кейси:

Проект створений разом з Coca-Cola. Шість брендованих матеріалів двома мовами та лендингова сторінка, приурочені до виходу стрічки «Месники: Фінал». 

Кейси:

Комплексний огляд «Оскарівського» сезону за підтримки Viasat. Вісім брендованих матеріалів, сереж яких текстова онлайн-трансляція церемонії нагородження та загальний лендинг. 

Кейси:

Великий двомовний проект про те, з чого починати читати комікси, створений разом з Cosmic Shop. Крім брендингу, в матеріалі також стоять посилання на купівлю коміксів у замовника.

Пишіть

більше хорошої реклами богу хорошої реклами

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: